perjantai 28. joulukuuta 2018

Haastetta

Monelle on varmasti tuttu Helmet-lukuhaaste.
Se järjestetään nyt viidettä kertaa ja mä olen onnistunut ohittamaan sen joka kerta, vaikka olen kyllä kuullut siitä. Nyt ajattelin tarttua härkää sarvista ja osallistua ensi vuoden haasteeseen.
Siinä on 50 kohtaa, mutta on sallittua mennä siitä mistä aita on matalin.
Itse en millään ehdi lukea viittäkymmentä kirjaa vuoden aikana, joten täytyy yhdistellä haastekohtia sen minkä voi.
Toivottavasti tämä haaste antaa sen mitä toivon eli laajentaa lukemieni kirjojen kirjoa. Olen ehkä liiaksi jämähtänyt tietyn tyylisiin kirjoihin. Eihän sitä koskaan tiedä mitä helmiä kirjallisuudesta vielä löytyykään.
Mulla on nyt yksi kirja kesken, josta tulee haasteen kirja numero yksi ja joululahjaksi sain kirjan, joka täyttää ainakin yhden kohdan vaatimukset. Siitä on hyvä aloittaa.

Tässä linkki lukuhaasteeseen. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Side silmille

 JOSH MALERMAN: LINTUHÄKKI On kulunut viisi vuotta siitä kun maailma ajautui kaaokseen ja selviytyjät naulasivat ikkunansa umpeen. Tänään Ma...